მე-8 კლასი

N
გაკვეთილის თემატიკა
საათების -ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
მიზნები და ამოცანები
მოსწავლეT
შეფასება

misaRwevi Sedegebi.

მოსალოდნელი შედეგი
შეფესება

1
ქიმიის საგანი და ამოცანა
1

დაფა,ცარცი სახალმძღვანელო, rveuli, pasta
ტექსტზე მუშაობა,ანალიზი,დისკუსია
ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში,
განმავითარებელი
იცის ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში


იცის ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში
გამს,განმავით.

2
სუფთა ნივთიერ. და ნარევი
1

სინჯარა,კოლბა,ზეთი,ცარცი
ლაბორატორიული სამუშაო
ნარევის დაყოფის ხერხებიs codna
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
სუფთა ნივთიერ და ნარევის გამოiცნო da icis maTi dayofa


სუფთა ნივთიერ და ნარევის გამოცნობა
თვითშეფასება

3
ნივთიერება და მისი თვისებეbi
1

პლაკატი,სახელმძღვანელო
ანალიზი,დასკვნის გაკეთება
იმსჯელებენ ნივთ.თვისებებზე
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ანგარიშობენ ნივთიერების სიმკვრივეს


ანგარიშობენ ნივთიერების სიმკვრივეს
ურთიერთშეფას

4
nivTierebe bis  Sedgeniloba.მოლეკულა,ატომი
1

ატომის მოლეკულ მოდელი, saxelmZRvanelo, rveuli , dafa, carci
დასკვნის გაკეTება და ტექსტზე მუშაოba.
ნივთიერების დაშლა ატომად და მოლეკulebad
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
Icis ნივთიერების umciresi nawilakebi.

იცის ატომურ მოლეკულური მოძღვრება
გნმავ,თვითშეფ

5
ქიმიური ელემენტი,სიმბოლo
1

ცხრილზე და სქემ.მუშაობა. saxelmZRvanelo, rveuli , dafa, carci
ანალიზი ,ცხრილეZE და სქემაზე მუშაოBA.
eლემენტის სახელწ. დაკავშირეb მის აღმოჩებასთან,მსჯელობა მის გავრცელებzEE
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
აგროვebsA ინფორმაციაs ელემენტებზე


აგროვებს ინფორმაციას ელემენტებზე
გამს,განმავით.

 6
 მარტივი და რთული ნივთiereba
 1

 დაფა ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
მარტივი და რთული ნივთ.თვისებების განხილვა
დაასახელოს მარტივი და რთული NnivTierebebiA
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განასხვავებენ ნივთიერებებს შედგენილოbis mixedvit.





7
ქიმიური ფორმულა
1

პერიოდული სისტემა, დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო,rveuli,
ცხრილში მოცემული ინფორმაციის გაანალიზება,დასკვნის გაკეთება
განასხვავის ინდექსი და კოეფიციენტი,შეადგინოს ფორმულა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
Icis ფორმულიs შედგენა


მსჯელობს ფორმულის შედგენაზე
გამს,განმავით.

 8
 ვალენტობა
 1

პერიოდული სისტემა, დაფა, ცარცი,სახელმძღვანელო,rveuli,
გრაფიკული ფორმულების მიხედვით მოდელების დამზადება,ანალიზი
მსჯელებენ ვალენტობის მიხედვით ელექტრ.გრაფიკ.oრმულის შედგენაზე.
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განასხვავებენ მუდმივ და ცვალებად aლეntian elementebs.


განასხვავებენ მუდმივ და ცვალებადველე
გამს,განმავით.

9
ფორმულის შედგენა ვალენტობის მიხედვით
2

ცხრილი,დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
ცხრილზე მუშაობა , misiგამოყენებით.ფორმულის დადგენა
გამოიყენოს ფორმულის დასადგენად ვალენტობა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
რთული ნივტიერების ფორმულის Sedgena SeuZlia


რთული ნივტიერების ფორმულის
გამს,განმავით.

10
განვლილი მასალის შეჯამება
1
დაფა ცარცი,პერიოდული სისტემა
ცხრილზე მუშაობა,დასკვნის გაკეთება
განვლილი მასალის გამეორება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განვლილი მასალის გამეორება


მცჯელიბენ ნივთიერების თვისებებზე
გამს,განმავით.

11
შემაჯამებელი  წერა 1
1

ტესტები
საკონტროლო საუშაო
განვლილი მასალის შეჯამება
გამსაზღვრელი
განვლილი მასალის შეჯამება

განვლილი მასალის გამეორება
განმსაზღვრელი

12
eსტური მუშაობის ანალიზი
1

ტასტები,დაფა
დაკვირვება,ანალიზი,კომენტარი
შეცდომების განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
შეცდომების გასწორება



შეცდომების გასწორება
განმავითარებელი
13
ფარდობიტი ატომური მასა
1

პერიოდული სისტემა, დაფა
გაანგარიშებების წარმოებ,დისკუსია
ფარდობითი ატომური მასის განსაზღვრა,გაანგარიშებების წარმოება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განსაზღვრავს ფარდობიT ატომურ მასას


განსაზღვრავს ფარდობიტ ატომურ მასას
განმავითარებელი

14
ფარდობითი მოლეკულური მასა
1

პერიოდული სისტემა, დაფა
გაანგარიშებების წარმოებ,დისკუსია
ფარდობითი მოლეკულური მასის განსაზღვრა,გაანგარიშებების წარმოება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მასური წილის გაანგარიშება, ფარდობითი მოლეკულური მასის განსაზღვრა,


მასური წილის გაანგარიშება
განმსაზღვრელი

15
მასის მუდმივობის კანონი
1

დაფა,ცარცი,ექსპერიმენტი
ექსპერიმენტზე დაკვირვება,კვლევა,
eქსპერიმენტის საშუალებიტ მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ცდის მონაცემებიT მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა


ცდის მონაცემებიტ მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა
თვითშეფასება

16
ქიმიური ტოლობა
2

დაფა ცარცი,ტასტები
დაკვირვება,ანალიზი,დასკვნის გაკეთება
რაექციის ტოლობის შედგენა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მასის მუდმივობის კანონის ახსნა,ტოლობის შედგენა


მასის მუდმივობის კანონის ახსნა,ტოლობის შედგენა
ურთიერთშეფას

17
შედგენილობის mუდმოვობის კანონი
1

დაფა,ცარცი,saxelmZRvanelo, rveuli.
მსჯელობა,ანალიზი,დისკუსია,
ნივთიერების შედგენილობის კანონის განსაზღვრა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ადგენს შედგენილობის კანონს


ადგენს შედგენილობის კანონს
განმავითარებელი,განმსაზღვრ

18
განვლილი მასალის შეჯამება
1

დაფა,ცარცი,ტესტები
დაკვირვება,ანალიზი,დისკუსია
განვლილი მასალის შეჯამება და სისტემატიზაცია
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იმეორებს განვლილ მასალის


იმეორებს განვლილ მასალის
განმავითარებელი

19
შემაჯამებელი წერა 2
1

ტესტები, ამოცანები
შემაჯამებელი საუშაო
შესწავლილი თემის შეჯამება
გამსაზღვრელი
შეჯამება განვლილი მასალის


შეჯამება განვლილი მასალის
განმსაზღვრელი

20
eსტური მუშაობის ანალიზი
1

დაფა ცარცი,ტესტები
დაკვირვება,დისკუსია,ანალიზი
ტესტებზე მუშაობის ანალიზი
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
საკონტროლო წერის , testebis შედეგების ანალიზი


საკონტროლო წერის შედეგების ანალიზი
განმავითარებელი

21
ჰაერი და მისი კომპონენტები
1

სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ექსპერიმენტის საფუძ.დასკვ
ჰაერის და მისი კომპონენტების განსაზღვრა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განიხილავენ ჰაერს როგორც ნარევს და ყოფენ კომპონენტებად


განიხილავენ ჰაერს როგორც ნარევს და ყოფენ კომპონენტებად
ურთიერთშეფას

22
წვა და ჟანგვა
1

ქიმიური ექსპერიმენტი,დაფა ცარცი
დისკუსია,დაკვირვება ექსპერ,გაანალიზება შედეგების
წვასა და ჟანგვას შორის მსგავსება და განსხვავება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განიხილავენ წვის პროცესს როგორც Jანგვას,მსჯელობენ წვის პროდუქტზე
ანსხავებენ ერთმანეთისგან სასარგებლო წიაღისეულს


განიხილავენ წვის პროცესს როგორც ჯანგვას,მსჯელობენ წვის პროდუქტზე
ურთიერთშეფას

23
წყალი ბუნებაში,წყლის თვისებები
1

სქემები,პლაკატები, saxelmZRvanelo, rveuli, carci
Sემოქმeდქბითი აზრობნება,დისკუსია
წყლის როლის და შედგენილობის განსაზღვრა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის წყლის Tვისებები,მსჯელობს ნაერთთა კლასებზე


იცის წყლის ტვისებები,მსჯელობს ნაერთთა კლასებზე
განმსაზღვრელი,განმავითარებე

24
წარმოდგენა ფუძეებზე
1

დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
eქსტზე მუშაობა,კრიტიკული აზროვნება,გაანალიზება
uძეების თვისებების განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის ფუძეების ფორმულის შედგენა,ახდენს კლასიფიცირებას


იცის ფუძეების ფორმულის შედგენა,ახდენს კლასიფიცირებას
განმსაზარვრალი,განმავითარაბე

25
მჟავები
1
დაფა,ცარცი სახალმძღვანელო, rveuli
ტაქსტზე მუშაობა,კრიტიკული აზროვნება,სხვადასხვა მასალის დაკავშირება ერთმანეთთან
მჟავების ფორმულის შედგენა,მიღება და თვისებები
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის მჟავების მიღება და თვისებები


იცის მჟავების მიღება და თვისებები
განმსაზარვრალი,განმავითარაბე

30
ოქსიდების მიღება და თვისებები
1

დაფა ცარცი.სახეპმზღვანელო
ძველი და ახალი მასალის დაკავშირებადასკვნის გაკეთება
ოქსიდების ფორმულის შედგენა,მიღება და თვისებები
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი

იცის ოქსიდების მიღება და თვისებები




იცის ოქსიდების მიღება და თვისებები
განმსა,განმავოტარებელი

31
ოქსიდების,მჟავების და ფუზეების გამოყენება
1

დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
ინფორმაციის შეჯამენა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
ნაერთთა კლასების გამოყენების განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის ნაერთთა კლასების გამოყენება


იცის ნაერთთა კლასების გამოყენება
ურთიერთშეფას

32
ნეიტრალიზაციის რეაქცია
1

დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
ჯგუფსი მუშაობა,ინფორმაციის გაზიარება
ნეიტრალიზაციის რეაქციის განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
დაწერენ ნეიტრალიზაციიც რეაქციას


დაწერენ ნეიტრალიზაციიც რეაქციას
განმს.განმავით

33
მარილები,მარილების გამოყენება
2

დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
ძველი და ახალი მასალის დაკავშირებადასკვნის გაკეთება
მარილების ფორულის შედგენა,დანხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის მარილების შედგებილობა


იცის მარილების შედგებილობა
განმსაზრვრელი

34
ქიმიური რეაქციის ტიპები
1

დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
სასწავლო მასალის სისტემატიზაცია,ინფორმ.დამუშავებ
რთული iვტიერებების კლასიფიკაცია
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განასხვავებენ რეაქციიც 4 ტიპს


განასხვავებენ რეაქციიც 4 ტიპს
განმავითარებელი,განმსაზღვრ

35
განვლილი მასალის შეჯამება
1

ტესტები
მუშაობა ტვითშეფასების ტესტზე
გავლილი მასალის შეჯამება,სისტემატ
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
შესწავლილი მასალის შეჯამება


შესწავლილი მასალის შეჯამება
განმავითარებ

36
შემაჯამებელი წერა 3
1

შემაჯამებელი სამუშაო
განვლილი მასალის შეჯამება
თემის შეჯამება
გამსაზღვრელი
შესწავლილი მასალის შეჯამება


შესწავლილი მასალის შეჯამება
გადმსაზრვრელ

37
ტესტური შემიწმების ანალიზი
1

დაფა,ცარცი, rveuli, saxelmZRvanelo.
დისკუსია,ინფორმაციის გაზიარება
შეცდომების განხილვა და სესწორება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განიხილავენ დაშვებულ შეცდომებს


განიხილავენ დაშვებულ შეცდომებს
განმავითარ,განს

38
პერიოდული კანონის აღმოჩენა
1

პერიოდული სისტემა, დაფა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
პერიოდულ სიტემაზე დაკვირვება,მსჯელობა,ანალიზი
პერიოდული სისტემის გამხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განიხილავს პერიოდულ სისტემას


განიხილავს პერიოდულ სისტემას
თვითშეფასება

39
პერიოდული სისტემის სტრუქტურა
2

პერიოდული სისტემა, დაფა
პერიოდულ სიტემაზე დაკვირვება,მსჯელობა,ანალიზი
პერიოდული სისტემის გამხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განიხილავს პერიოდულ სისტემას


განიხილავს პერიოდულ სისტემას
განმს,განმავითა

40
წარმოდგენა ატომის აღნაგობაზე
1

ატომის მოლეკულ მოდელი,დაფა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
მსჯელობა,ანალიზი,დისკუსია,
ატომის აღნაგობის განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
აკავსირებს ელემენტებს პერ,სისტემასთან


აკავსირებს ელემენტებს პერ,სისტემასთან
განმაც,განმსა

41
იზიტოპები
1

პერიოდული სისტემა, დაფა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
ინფორმაციის შეჯამენა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
იზოტოპების არსისი განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მსჯელობს რა განაპირობებს იზოტოპების განსხვავებულ მასებს


მსჯელობს რა განაპირობებს იზოტოპების განსხვავებულ მასებს
ურთიერთშეფას

42
ატომის ელექტრონული გარსის აღნაგობა
2

პერიოდული სისტემა, ატომის rveuli, saxelmZRvanelo, carci აღნაგობა,
სქემებზე და სხრილზე მუშაობა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
ატომის ელექტრონული გარსის აღნაგობა,ელ,დონეები,ქვედონეები
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
განსაზღვრავს ელ,დონეებს და ქვედონეებს,მათ,ფორმულებს


განსაზღვრავს ელ,დონეებს და ქვედონეებს,მათ,ფორმულებს
განმს,განმავითა

43
ატომი და იონი
2

სქემების და ცხრილების განხილვა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
წიგნზე მუსაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
ატომის და იონის შედარება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ადგენს ატონსა და იონს შორის მსგავსება დანსხვავებას


ადგენს ატონსა და იონს შორის მსგავსება დანსხვავებას
განმს,განმავითა

44
პერიოდული კანონი და ატომის აღნაგობა
1

პერიოდული სისტემა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
დაკვირვება,მსჯელობა,აზრის გაზიარება
პერიოდულ კანონსა და ატომის აღნაგობას სორის ურთიერთგავლენა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ადგენს ელემენტების ელ.ფორმულებს


ადგენს ელემენტების ელ.ფორმულებს
ურთიერთშეფას

45
3 თავის შეჯამება
1

ტესტები
თვითშეფასების ტესტზე მუშაობა
გავლილი მასალის შეჯამება,სისტემატ
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
გავლილი მასალის სისტემატიზაცია


გავლილი მასალის სისტემატიზაცია
განმავითარებ

46
შემაჯამებელი წერა 4
1

ტესტები
შემაჯამებელი საუშაო
თემის შეჯამება
გამსაზღვრელი
მიღებული ცოდნის სისტემატიზაცია


მიღებული ცოდნის სისტემატიზაცია
განმსაზღვრელი

47
პრაქტიკული მეცადინეობა
1

ცდისთვის საჭირო მასალები
ლაბორატორიული ცდები
ცდის საშუალებით ინფორმაციის მიწოდება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მოსწავლეთა მეტი დაინტერესება საბუნ.საგნების მიმართ


მოსწავლეთა მეტი დაინტერესება საბუნ.საგნების მიმართ
განმავ,განმს

48
ქანები
1

ქანების rveuli, saxelmZRvanelo, carci ნიმუშები,
დაკვირვება,მსჯელობა,აზრის გაზიარება
წარმოდგენა ქანებზე,დედამიწის ქიმიური შემადგენლობა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მსჯელობს ქანების შესახებ,იცის მათი შედგენილობა


მსჯელობს ქანების შესახებ,იცის მათი შედგენილობა
თვითშეფასება

49
ქანების წარმოქნა
2

დაფა,ცარცი rveuli, saxelmZRvanelo, carci
დისკუსია,ანალიზი,ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
მთის ქანების ფორმირების განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის ქანების შედგენილობის და სტრუქტურის განხილვა


იცის ქანების შედგენილობის და სტრუქტურის განხილვა
განმსაზღვ,განმავითარებელი

50
დანალექი ქანები
1

ქანების ნიმუშები,internetis masalebi, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
წიგნზე მუშაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
დანალექი ქანების შედარება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ადარებს ქანებს,ხსნის მათ წარმოშობას და გამოფიტვას


ადარებს ქანებს,ხსნის მათ წარმოშობას და გამოფიტვას
ურთიერთშეფას

51
კალციტები
1

კალციტების ნიმუშები,დაფა,ცარცი. rveuli, saxelmZRvanelo
წიგნზე მუშაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
ქანების გარდაქმნა,მისი სახეები
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
მსჯელობს ქანების გარდაქმნაზე და შედგენილობაზე


მსჯელობს ქანების გარდაქმნაზე და შედგენილობაზე
თვითშეფას,განმსაზღვრელი

52
მეტამორფული ქანები
2

rveuli, saxelmZRvanelo, carci
დისკუსია,ანალიზი,ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
მეტემორფული ქანების სახეების განხილვა
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ასახელებს მეტემორფულ ქანებს,ხსნის მათ წარმოსობას


ასახელებს მეტემორფულ ქანებს,ხსნის მათ წარმოსობას
ურთიერთშეფას

53
თემის შეჯამება
2

rveuli, saxelmZRvanelo, carci
დისკუსია,ანალიზი,
თემის შეჯამება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
იცის ქანების სახეები და მინერალები


იცის ქანების სახეები და მინერალები
განმს,განმავითა

54
შემაჯამებელი წერა 5
1

ტესტები
შემაჯამებელი საუშაო
თემის შეჯამება
გამსაზღვრელი
თემის შეჯამება


თემის შეჯამება
განმსაზრვრელი

55
საkონტროლო წერის datestebis ანალიზი
1

ტესტები
საკონრტოლოს განხილვა და ანალიზი
შეცდომების გასწორება
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ინფორმაციის დამუშავება


ინფორმაციის დამუშავება
განმავითარებელი

56
ამოცანები
2

ამოცანების კრებული
ამოცანებზე ვარჯიში
ნასწავლი მასალის სისტემეტიზაცია
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
ხსნის სხვადასხვა ტიპის ამოცანებს


ხსნის სხვადასხვა ტიპის ამოცანებს
თვითშეფასება

57
განვლილი მასალის შეჯამება
3

ტესტები
ტესტური სავარჯიშოები
ნასწავლი მასალის სისტემატიზაცია
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
გავლილი მასალის გამეორება


გავლილი მასალის გამეორება
განმს.განმავით


N












Комментариев нет:

Отправить комментарий

სხვადასხვა საგნების ელექტრონული კრებული