N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსწავლეTა
შეფასება
|
misaRwevi Sedegebi.
|
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
შეფესება
|
||||||||||||
1
|
ქიმიის საგანი და ამოცანა
|
1
|
|
დაფა,ცარცი სახალმძღვანელო, rveuli, pasta
|
ტექსტზე მუშაობა,ანალიზი,დისკუსია
|
ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში,
|
განმავითარებელი
|
იცის ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში
|
|
იცის ქიმიის როლი ყოფა ცხოვრებაში
|
გამს,განმავით.
|
||||||||||||
2
|
სუფთა ნივთიერ. და ნარევი
|
1
|
|
სინჯარა,კოლბა,ზეთი,ცარცი
|
ლაბორატორიული სამუშაო
|
ნარევის დაყოფის ხერხებიs codna
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
სუფთა ნივთიერ და ნარევის გამოiცნო da icis
maTi dayofa
|
|
სუფთა ნივთიერ და ნარევის გამოცნობა
|
თვითშეფასება
|
||||||||||||
3
|
ნივთიერება და მისი თვისებეbi
|
1
|
|
პლაკატი,სახელმძღვანელო
|
ანალიზი,დასკვნის გაკეთება
|
იმსჯელებენ ნივთ.თვისებებზე
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ანგარიშობენ ნივთიერების
სიმკვრივეს
|
|
ანგარიშობენ ნივთიერების სიმკვრივეს
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
4
|
nivTierebe bis Sedgeniloba.მოლეკულა,ატომი
|
1
|
|
ატომის მოლეკულ მოდელი, saxelmZRvanelo, rveuli , dafa, carci
|
დასკვნის გაკეTება და ტექსტზე მუშაოba.
|
ნივთიერების დაშლა ატომად და მოლეკulebad
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
Icis ნივთიერების umciresi nawilakebi.
|
|
იცის ატომურ მოლეკულური მოძღვრება
|
გნმავ,თვითშეფ
|
||||||||||||
5
|
ქიმიური ელემენტი,სიმბოლo
|
1
|
|
ცხრილზე და სქემ.მუშაობა. saxelmZRvanelo, rveuli , dafa, carci
|
ანალიზი ,ცხრილეZE და სქემაზე მუშაოBA.
|
eლემენტის სახელწ. დაკავშირეbა მის აღმოჩებასთან,მსჯელობა მის გავრცელებzEE
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
აგროვebsA ინფორმაციაs ელემენტებზე
|
|
აგროვებს ინფორმაციას ელემენტებზე
|
გამს,განმავით.
|
||||||||||||
6
|
მარტივი და რთული ნივთiereba
|
1
|
|
დაფა ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
|
მარტივი და რთული ნივთ.თვისებების განხილვა
|
დაასახელოს მარტივი და რთული NnivTierebebiA
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განასხვავებენ ნივთიერებებს
შედგენილოbis
mixedvit.
|
|
|
|
||||||||||||
7
|
ქიმიური ფორმულა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო,rveuli,
|
ცხრილში მოცემული ინფორმაციის გაანალიზება,დასკვნის გაკეთება
|
განასხვავის ინდექსი და კოეფიციენტი,შეადგინოს ფორმულა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
Icis ფორმულიs შედგენა
|
|
მსჯელობს ფორმულის შედგენაზე
|
გამს,განმავით.
|
||||||||||||
8
|
ვალენტობა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა, ცარცი,სახელმძღვანელო,rveuli,
|
გრაფიკული ფორმულების მიხედვით მოდელების დამზადება,ანალიზი
|
მსჯელებენ ვალენტობის მიხედვით ელექტრ.გრაფიკ.ფoრმულის შედგენაზე.
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განასხვავებენ მუდმივ და ცვალებად ვaლეntian elementebs.
|
|
განასხვავებენ მუდმივ და ცვალებადველე
|
გამს,განმავით.
|
||||||||||||
9
|
ფორმულის შედგენა ვალენტობის მიხედვით
|
2
|
|
ცხრილი,დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
|
ცხრილზე მუშაობა , misiგამოყენებით.ფორმულის დადგენა
|
გამოიყენოს ფორმულის დასადგენად ვალენტობა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
რთული ნივტიერების
ფორმულის
Sedgena SeuZlia
|
|
რთული ნივტიერების ფორმულის
|
გამს,განმავით.
|
||||||||||||
10
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
1
|
დაფა ცარცი,პერიოდული სისტემა
|
ცხრილზე მუშაობა,დასკვნის გაკეთება
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
|
მცჯელიბენ ნივთიერების თვისებებზე
|
გამს,განმავით.
|
|||||||||||||
11
|
შემაჯამებელი წერა 1
|
1
|
|
ტესტები
|
საკონტროლო საუშაო
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
განმსაზღვრელი
|
||||||||||||
12
|
ტeსტური მუშაობის ანალიზი
|
1
|
|
ტასტები,დაფა
|
დაკვირვება,ანალიზი,კომენტარი
|
შეცდომების განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
შეცდომების გასწორება
|
|
|
შეცდომების გასწორება
|
განმავითარებელი
|
|||||||||||
13
|
ფარდობიტი ატომური მასა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა
|
გაანგარიშებების წარმოებ,დისკუსია
|
ფარდობითი ატომური მასის განსაზღვრა,გაანგარიშებების წარმოება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განსაზღვრავს ფარდობიT ატომურ მასას
|
|
განსაზღვრავს ფარდობიტ ატომურ მასას
|
განმავითარებელი
|
||||||||||||
14
|
ფარდობითი მოლეკულური მასა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა
|
გაანგარიშებების წარმოებ,დისკუსია
|
ფარდობითი მოლეკულური მასის განსაზღვრა,გაანგარიშებების წარმოება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მასური წილის გაანგარიშება, ფარდობითი მოლეკულური მასის განსაზღვრა,
|
|
მასური წილის გაანგარიშება
|
განმსაზღვრელი
|
||||||||||||
15
|
მასის მუდმივობის კანონი
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,ექსპერიმენტი
|
ექსპერიმენტზე დაკვირვება,კვლევა,
|
eქსპერიმენტის საშუალებიტ მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ცდის მონაცემებიT მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა
|
|
ცდის მონაცემებიტ მასის მუდმივობის კანონის განსაზღვრა
|
თვითშეფასება
|
||||||||||||
16
|
ქიმიური ტოლობა
|
2
|
|
დაფა ცარცი,ტასტები
|
დაკვირვება,ანალიზი,დასკვნის გაკეთება
|
რაექციის ტოლობის შედგენა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მასის მუდმივობის
კანონის ახსნა,ტოლობის შედგენა
|
|
მასის მუდმივობის კანონის ახსნა,ტოლობის შედგენა
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
17
|
შედგენილობის mუდმოვობის კანონი
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,saxelmZRvanelo,
rveuli.
|
მსჯელობა,ანალიზი,დისკუსია,
|
ნივთიერების შედგენილობის კანონის განსაზღვრა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ადგენს შედგენილობის
კანონს
|
|
ადგენს შედგენილობის კანონს
|
განმავითარებელი,განმსაზღვრ
|
||||||||||||
18
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,ტესტები
|
დაკვირვება,ანალიზი,დისკუსია
|
განვლილი მასალის შეჯამება და სისტემატიზაცია
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იმეორებს განვლილ მასალის
|
|
იმეორებს განვლილ მასალის
|
განმავითარებელი
|
||||||||||||
19
|
შემაჯამებელი წერა 2
|
1
|
|
ტესტები, ამოცანები
|
შემაჯამებელი საუშაო
|
შესწავლილი თემის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი
|
შეჯამება განვლილი მასალის
|
|
შეჯამება განვლილი მასალის
|
განმსაზღვრელი
|
||||||||||||
20
|
ტeსტური მუშაობის ანალიზი
|
1
|
|
დაფა ცარცი,ტესტები
|
დაკვირვება,დისკუსია,ანალიზი
|
ტესტებზე მუშაობის ანალიზი
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
საკონტროლო წერის ,
testebis შედეგების ანალიზი
|
|
საკონტროლო წერის შედეგების ანალიზი
|
განმავითარებელი
|
||||||||||||
21
|
ჰაერი და მისი კომპონენტები
|
1
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა,ექსპერიმენტის საფუძ.დასკვ
|
ჰაერის და მისი კომპონენტების განსაზღვრა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განიხილავენ ჰაერს როგორც ნარევს და ყოფენ კომპონენტებად
|
|
განიხილავენ ჰაერს როგორც ნარევს და ყოფენ კომპონენტებად
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
22
|
წვა და ჟანგვა
|
1
|
|
ქიმიური ექსპერიმენტი,დაფა ცარცი
|
დისკუსია,დაკვირვება ექსპერ,გაანალიზება შედეგების
|
წვასა და ჟანგვას შორის მსგავსება და განსხვავება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განიხილავენ წვის პროცესს როგორც Jანგვას,მსჯელობენ წვის პროდუქტზე
ანსხავებენ ერთმანეთისგან სასარგებლო წიაღისეულს
|
|
განიხილავენ წვის პროცესს როგორც ჯანგვას,მსჯელობენ წვის პროდუქტზე
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
23
|
წყალი ბუნებაში,წყლის თვისებები
|
1
|
|
სქემები,პლაკატები, saxelmZRvanelo, rveuli, carci
|
Sემოქმeდქბითი აზრობნება,დისკუსია
|
წყლის როლის და შედგენილობის განსაზღვრა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის წყლის Tვისებები,მსჯელობს ნაერთთა კლასებზე
|
|
იცის წყლის ტვისებები,მსჯელობს ნაერთთა კლასებზე
|
განმსაზღვრელი,განმავითარებე
|
||||||||||||
24
|
წარმოდგენა ფუძეებზე
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
|
ტeქსტზე მუშაობა,კრიტიკული აზროვნება,გაანალიზება
|
ფuძეების თვისებების განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის ფუძეების ფორმულის შედგენა,ახდენს კლასიფიცირებას
|
|
იცის ფუძეების ფორმულის შედგენა,ახდენს კლასიფიცირებას
|
განმსაზარვრალი,განმავითარაბე
|
||||||||||||
25
|
მჟავები
|
1
|
დაფა,ცარცი სახალმძღვანელო, rveuli
|
ტაქსტზე მუშაობა,კრიტიკული აზროვნება,სხვადასხვა მასალის დაკავშირება ერთმანეთთან
|
მჟავების ფორმულის შედგენა,მიღება და თვისებები
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
მჟავების მიღება და თვისებები
|
|
იცის მჟავების მიღება და თვისებები
|
განმსაზარვრალი,განმავითარაბე
|
|||||||||||||
30
|
ოქსიდების მიღება და თვისებები
|
1
|
|
დაფა ცარცი.სახეპმზღვანელო
|
ძველი და ახალი მასალის დაკავშირებადასკვნის გაკეთება
|
ოქსიდების ფორმულის შედგენა,მიღება და თვისებები
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
ოქსიდების მიღება და თვისებები
|
|
იცის ოქსიდების მიღება და თვისებები
|
განმსა,განმავოტარებელი
|
||||||||||||
31
|
ოქსიდების,მჟავების და ფუზეების გამოყენება
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
|
ინფორმაციის შეჯამენა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
|
ნაერთთა კლასების გამოყენების განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
ნაერთთა კლასების გამოყენება
|
|
იცის ნაერთთა კლასების გამოყენება
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
32
|
ნეიტრალიზაციის რეაქცია
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო
|
ჯგუფსი მუშაობა,ინფორმაციის გაზიარება
|
ნეიტრალიზაციის რეაქციის განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
დაწერენ ნეიტრალიზაციიც რეაქციას
|
|
დაწერენ ნეიტრალიზაციიც რეაქციას
|
განმს.განმავით
|
||||||||||||
33
|
მარილები,მარილების გამოყენება
|
2
|
|
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
|
ძველი და ახალი მასალის დაკავშირებადასკვნის გაკეთება
|
მარილების ფორულის შედგენა,დანხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
მარილების შედგებილობა
|
|
იცის მარილების შედგებილობა
|
განმსაზრვრელი
|
||||||||||||
34
|
ქიმიური რეაქციის ტიპები
|
1
|
|
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო, rveuli
|
სასწავლო მასალის სისტემატიზაცია,ინფორმ.დამუშავებ
|
რთული ნiვტიერებების კლასიფიკაცია
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განასხვავებენ რეაქციიც 4 ტიპს
|
|
განასხვავებენ რეაქციიც 4 ტიპს
|
განმავითარებელი,განმსაზღვრ
|
||||||||||||
35
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
1
|
|
ტესტები
|
მუშაობა ტვითშეფასების ტესტზე
|
გავლილი მასალის შეჯამება,სისტემატ
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
განმავითარებ
|
||||||||||||
36
|
შემაჯამებელი წერა 3
|
1
|
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
თემის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
გადმსაზრვრელ
|
||||||||||||
37
|
ტესტური შემიწმების ანალიზი
|
1
|
|
დაფა,ცარცი, rveuli, saxelmZRvanelo.
|
დისკუსია,ინფორმაციის გაზიარება
|
შეცდომების განხილვა და სესწორება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განიხილავენ დაშვებულ შეცდომებს
|
|
განიხილავენ დაშვებულ შეცდომებს
|
განმავითარ,განს
|
||||||||||||
38
|
პერიოდული კანონის აღმოჩენა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა, rveuli,
saxelmZRvanelo, carci
|
პერიოდულ სიტემაზე დაკვირვება,მსჯელობა,ანალიზი
|
პერიოდული სისტემის გამხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განიხილავს პერიოდულ სისტემას
|
|
განიხილავს პერიოდულ სისტემას
|
თვითშეფასება
|
||||||||||||
39
|
პერიოდული სისტემის სტრუქტურა
|
2
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა
|
პერიოდულ სიტემაზე დაკვირვება,მსჯელობა,ანალიზი
|
პერიოდული სისტემის გამხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განიხილავს პერიოდულ სისტემას
|
|
განიხილავს პერიოდულ სისტემას
|
განმს,განმავითა
|
||||||||||||
40
|
წარმოდგენა ატომის აღნაგობაზე
|
1
|
|
ატომის მოლეკულ მოდელი,დაფა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
|
მსჯელობა,ანალიზი,დისკუსია,
|
ატომის აღნაგობის განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
აკავსირებს ელემენტებს პერ,სისტემასთან
|
|
აკავსირებს ელემენტებს პერ,სისტემასთან
|
განმაც,განმსა
|
||||||||||||
41
|
იზიტოპები
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, დაფა, rveuli,
saxelmZRvanelo, carci
|
ინფორმაციის შეჯამენა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
|
იზოტოპების არსისი განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მსჯელობს რა
განაპირობებს
იზოტოპების
განსხვავებულ
მასებს
|
|
მსჯელობს რა განაპირობებს იზოტოპების განსხვავებულ მასებს
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
42
|
ატომის ელექტრონული გარსის აღნაგობა
|
2
|
|
პერიოდული სისტემა, ატომის rveuli,
saxelmZRvanelo, carci აღნაგობა,
|
სქემებზე და სხრილზე მუშაობა,დისკუსია,დასკვნის გაკეთება
|
ატომის ელექტრონული გარსის აღნაგობა,ელ,დონეები,ქვედონეები
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
განსაზღვრავს ელ,დონეებს და ქვედონეებს,მათ,ფორმულებს
|
|
განსაზღვრავს ელ,დონეებს და ქვედონეებს,მათ,ფორმულებს
|
განმს,განმავითა
|
||||||||||||
43
|
ატომი და იონი
|
2
|
|
სქემების და ცხრილების განხილვა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
|
წიგნზე მუსაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
|
ატომის და იონის შედარება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ადგენს ატონსა და
იონს შორის მსგავსება დანსხვავებას
|
|
ადგენს ატონსა და იონს შორის მსგავსება დანსხვავებას
|
განმს,განმავითა
|
||||||||||||
44
|
პერიოდული კანონი და ატომის აღნაგობა
|
1
|
|
პერიოდული სისტემა, rveuli, saxelmZRvanelo, carci
|
დაკვირვება,მსჯელობა,აზრის გაზიარება
|
პერიოდულ კანონსა და ატომის აღნაგობას სორის ურთიერთგავლენა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ადგენს ელემენტების ელ.ფორმულებს
|
|
ადგენს ელემენტების ელ.ფორმულებს
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
45
|
3 თავის შეჯამება
|
1
|
|
ტესტები
|
თვითშეფასების ტესტზე მუშაობა
|
გავლილი მასალის შეჯამება,სისტემატ
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
გავლილი მასალის სისტემატიზაცია
|
|
გავლილი მასალის სისტემატიზაცია
|
განმავითარებ
|
||||||||||||
46
|
შემაჯამებელი წერა 4
|
1
|
|
ტესტები
|
შემაჯამებელი საუშაო
|
თემის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი
|
მიღებული ცოდნის სისტემატიზაცია
|
|
მიღებული ცოდნის სისტემატიზაცია
|
განმსაზღვრელი
|
||||||||||||
47
|
პრაქტიკული მეცადინეობა
|
1
|
|
ცდისთვის საჭირო მასალები
|
ლაბორატორიული ცდები
|
ცდის საშუალებით ინფორმაციის მიწოდება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მოსწავლეთა მეტი
დაინტერესება
საბუნ.საგნების მიმართ
|
|
მოსწავლეთა მეტი დაინტერესება საბუნ.საგნების მიმართ
|
განმავ,განმს
|
||||||||||||
48
|
ქანები
|
1
|
|
ქანების rveuli, saxelmZRvanelo, carci ნიმუშები,
|
დაკვირვება,მსჯელობა,აზრის გაზიარება
|
წარმოდგენა ქანებზე,დედამიწის ქიმიური შემადგენლობა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მსჯელობს ქანების შესახებ,იცის
მათი შედგენილობა
|
|
მსჯელობს ქანების შესახებ,იცის მათი შედგენილობა
|
თვითშეფასება
|
||||||||||||
49
|
ქანების წარმოქნა
|
2
|
|
დაფა,ცარცი rveuli,
saxelmZRvanelo, carci
|
დისკუსია,ანალიზი,ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
|
მთის ქანების ფორმირების განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
ქანების შედგენილობის და სტრუქტურის განხილვა
|
|
იცის ქანების შედგენილობის და სტრუქტურის განხილვა
|
განმსაზღვ,განმავითარებელი
|
||||||||||||
50
|
დანალექი ქანები
|
1
|
|
ქანების ნიმუშები,internetis masalebi, rveuli,
saxelmZRvanelo, carci
|
წიგნზე მუშაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
|
დანალექი ქანების შედარება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ადარებს ქანებს,ხსნის მათ
წარმოშობას
და გამოფიტვას
|
|
ადარებს ქანებს,ხსნის მათ წარმოშობას და გამოფიტვას
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
51
|
კალციტები
|
1
|
|
კალციტების ნიმუშები,დაფა,ცარცი. rveuli, saxelmZRvanelo
|
წიგნზე მუშაობა,ანალიზი დასკვნის გაკეთება
|
ქანების გარდაქმნა,მისი სახეები
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
მსჯელობს ქანების გარდაქმნაზე და
შედგენილობაზე
|
|
მსჯელობს ქანების გარდაქმნაზე და შედგენილობაზე
|
თვითშეფას,განმსაზღვრელი
|
||||||||||||
52
|
მეტამორფული ქანები
|
2
|
|
rveuli, saxelmZRvanelo, carci
|
დისკუსია,ანალიზი,ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
|
მეტემორფული ქანების სახეების განხილვა
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ასახელებს მეტემორფულ ქანებს,ხსნის მათ
წარმოსობას
|
|
ასახელებს მეტემორფულ ქანებს,ხსნის მათ წარმოსობას
|
ურთიერთშეფას
|
||||||||||||
53
|
თემის შეჯამება
|
2
|
|
rveuli, saxelmZRvanelo, carci
|
დისკუსია,ანალიზი,
|
თემის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
იცის
ქანების სახეები და მინერალები
|
|
იცის ქანების სახეები და მინერალები
|
განმს,განმავითა
|
||||||||||||
54
|
შემაჯამებელი წერა 5
|
1
|
|
ტესტები
|
შემაჯამებელი საუშაო
|
თემის შეჯამება
|
გამსაზღვრელი
|
თემის შეჯამება
|
|
თემის შეჯამება
|
განმსაზრვრელი
|
||||||||||||
55
|
საkონტროლო წერის datestebis ანალიზი
|
1
|
|
ტესტები
|
საკონრტოლოს განხილვა და ანალიზი
|
შეცდომების გასწორება
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ინფორმაციის დამუშავება
|
|
ინფორმაციის დამუშავება
|
განმავითარებელი
|
||||||||||||
56
|
ამოცანები
|
2
|
|
ამოცანების კრებული
|
ამოცანებზე ვარჯიში
|
ნასწავლი მასალის სისტემეტიზაცია
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ხსნის სხვადასხვა ტიპის ამოცანებს
|
|
ხსნის სხვადასხვა ტიპის ამოცანებს
|
თვითშეფასება
|
||||||||||||
57
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
3
|
|
ტესტები
|
ტესტური სავარჯიშოები
|
ნასწავლი მასალის სისტემატიზაცია
|
გამსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
გავლილი მასალის გამეორება
|
|
გავლილი მასალის გამეორება
|
განმს.განმავით
|
||||||||||||
N
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий